Kas usute, et kanad võivad aidata matemaatika õppimisel või küülik kunstitunni läbiviimisel?
Lisaks sellele, et loomad ise võivad olla õpiobjektiks (“Kui palju kaalub kanamuna?”, “Kust pärineb Shetlandi poni?”, “Kui palju sõnu saab kasutada akvaariumikala kirjeldamiseks?” jne), on loomade kaasamisel õppeprotsessi veel mitmeid ja olulisemaid positiivseid omadusi.
Miks kaasata loomi õppeprotsessi?
- Loomad suurendavad õpilaste tähelepanelikkust.
- Loomad motiveerivad õppima.
- Õppimine toimub läbi positiivsete emotsioonide.
- Õppimine võib olla sisukam.
- Paranevad sotsiaalsed oskused ja areneb empaatia.
- Kuna loomad ei ole kriitilised, suurendavad nad õpilaste enesekindlust.
- Loomade abil saab läbi viia praktilisi ja liikumist nõudvaid tegevusi.
Loomadega suhtlemisel suureneb oksütotsiini tootmine ja vähenevad kortisooli tase ja vererõhk ning see omakorda toob kaasa stressi ja ärevuse vähenemise (viide).